joi, 7 august 2014

10 Trenduri ce au modelat si schimbat anul 2014 in Moda, Pana in Prezent



Ne indreptam cu pasi repezi catre finele anului si va prezentam cele mai importante miscari, trenduri si fapte pe anul acesta, cu mentiunea ca cel mai probabil se vor pastra pana la sfarsitul anului. Mai jos aveti cele  mai importante 10 trenduri ale anului, trenduri ce au ocupat intregi pagini in ziare din intreaga lume.

In 2014 cele mai folosite culori in intreaga lume au fost cele pastelate, vii, expressive.

Am fost foarte surprinsi sa aflam la inceputul anului ca institutul Pantone a anuntat culoarea votata de ei este culoarea Orhideei. Nu era o culoare cu multa prezenta pe podiumurile de defilare si este o culoare putin folosita si destul de putin apreciata, din motive necunoscute. In schimb, folosite cu foarte mult success, in special de marii designer, au fost : culorile pastelate de Christopher Kane, Burberry si Miu Miu, rozul pudra folosit de Dior si Marras, culoarea serbetului de lamaie folosit de Jill Sanders si Balmain si culoarea lavandei (varianta soft) folosita de Burberry si Chanel.

Competitie foarte mare in vanzari, in special online

Cresterea constanta a prezentei si importantei comertului online inseamna ca pe zi ce trece este din ce in ce mai important ca produsele tale sa fie expuse consumatorilor si asta intr-o piata ultra-competitiva. Vanzari de tip Flash, odata rezervate special pentru produsele de lux si a electronicelor, sunt anul asta mai prezente ca niciodata in industria hainelor si accesoriilor. Desi sunt retaileri al caror filozofie de baza este aceea a vanzarilor cu discounturi (vezi groupon), marii retaileri de abia acum introduc in strategia lor de vanzari putin cate putin aceasta tactica. Neiman Marcus conduce detasat in vanzari de tip discount/promotional prin campania sa de promotii o data la doua zile, numita “midday dash”.

Destinatia principala, Paris

Intr-un top realizat de QS, Parisul este cel mai apreciat loc de studentii din intreaga lume, in plus, este orasul cu cea mai mare influenta in lumea Modei, conform specialistilor si analistilor in domeniu. Asteptam cu nerabdare debutul lui Nicolas Ghesquire la Luis Vuitton si a lui JW Anderson la Loewe.

Puterea Printurilor

Retailerii nu mai folosesc online-ul doar ca o piata aditionala pentru vanzarea de produse, au inceput sa trateze online-ul ca pe o piata cu totul separata pentru care au inceput sa faca si design-uri speciale, adaptate acestei piete. Printurile sunt o marfa esentiala in comertul online, fiind foarte vizuale si angajand vizitatorul (potentialul client ce vede online) intr-o explorare vizuala, usor de realizat, ceea ce creste sansa de cumparare si acomodarea clientului cu brandul. Pe scena international a modei si industria hainelor, printurile au fost prima data promovate de Michael Kors si Prada pe podiumul de la SS14.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu